HTML

Melyduma keringo

Nyavalygas, amugy, magyarosan. Ekezetek nelkul. Azert, mert nincs a gepemen. Nincs igazi celom a bloggal: nem irok ide minden nap, mint egy valodi naploba, nem szol az egesz semmi konkretrol, egyszeruen ha kedvem szottyan, leirom, amit eppen gondolok. Celtalan ember minden teren celtalan.

Friss topikok

  • baloghkriszta: gratula.... (2008.07.08. 21:37) Sargarepa fozelek
  • olasz peter: Klassz!folytatasa lessz-e? (2007.09.08. 13:40) Erazmusz = Szakacsiskola..?
  • Dr. Stein: Ütköztetni kell a véleményeket a farok másik oldalán álókkal. Csak így lehet objektíven tekinteni ... (2007.05.21. 07:08) velemeny

Linkblog

A mult het - Az eddigi legjobb

2007.02.05. 21:00 :: Pius

Miutan mult hetfon minden januari hazidolgozat-beadasi hatarido letelt (nem egyenlo minden januari hazidolgozatot beadtam), vegre elengedhettem magam ("Minden mindegy"). Nyilvan egesz heten nem tanultam - ez eddig is elofordult, most azonban nem otthon vagy a rohadek szamitogep elott ultem, hanem kifejezetten aktivan toltottem el az idot.

Hetfon nem sokkal a Business Strategy dolgozatom beadasa utan vettem ket liter cidert, £1.99-ert, aztan este bementunk Imrevel meg Peterrel Cardiffba. Egy lengyel sraccal, Marekkal talalkoztunk (Peter csoporttarsa, haverja), aki nagyon szimpatikus volt. A Taff folyo torkolatatol nem messze, a parton iszogattunk, a Millennium Stadium mellett. Szerencsere ebben az orszagban a szabadteri ivaszat nem elterjedt es legjobb tudomasunk szerint nincs ellene hozott jogszabaly. Egyebkent is relative liberalis az Egyesult Kiralysag, az allam nem nyalja ki a segged, de viszonylag szabadon elhetsz. Na jo, tudom, akkor miert van minden sarkon kamera; es meg sok mas antiliberalis peldat is biztos konnyen talalhatni, dehat a biztonsag az elso. A 2005 juliusi Terror Istvan-merenyletek vegrehajtoit is igy kaptak el.

Na, tehat ott italoztunk, volt sor, cider, Marek meg valami vodkas cuccot ivott, ha mar ugye lengyel, de nem ertek en ehhez, nem tudom mi volt az. Mindegy, csak usson. Kozben termeszetesen beszelgettunk, politikarol es tortenelemrol is volt szo, nem is keves; Mareket valosaggal meghatotta, mennyi mindent tudunk Lengyelorszagrol, a lengyel politikarol (elsosorban Imre!).
Mikor eljott az ido, felkerekedtunk, hogy elmenjunk a buli helyszinere, ami teljesen kozel volt, a Millennium Plazaban talalhato Jumping Jacks diszko. Nem, nem vagyok diszkos, nem szoktam jarni ilyen helyekre, de most akarhol jol mulattam volna, az biztos. Foleg az elfogyasztott pia mennyisege miatt. Epp mikor odaert mamoros tarsasagunk a plaza bejaratahoz, hat kit letnak szemeim? Hat bizony a lengyelek lanyok, Kedves Csoporttarsaim jottek ki az epuletbol, elibenk - hat en ugy megorultem nekik; ehhez hasonlo orom nem is tudom, mikor ert utoljara. Foleg a harmadikkent kijovo Szivem Csucske, Ola latvanya dobta meg az egyebkent sem kicsi endorfinszintemet. Jo, lehet, hogy a tesztoszteront is.

Ebben a nagy bo'dogsagban mentunk fel a mozgolepcson, az mar kevesbe volt udito, hogy a belepo £3 volt, illetve - ez mondjuk nem meglepo - hogy nem engedtek be piaval a kezemben. Mit volt mit tenni, ugyebar semmit ki nem dobunk, hat akkor marad az, hogy gyorsan megisszuk, ami meg volt a palackban. Kb. 7-8 deci cider, ha jol emlekszem. Imre segitett, az epulet elott ittuk meg, mert nem neztek rank tul jo szemmel a biztonsagiak. 

Igy erkeztunk meg a diszkouba, ahol a kezdeti tizperces lotyoges soran sikerult elhagynom a hajgumimat. Kerdezte is Ola, hol van, de mondtam, nem talalom. Ez igaz volt, a franc akart kibontott hajjal ott villogni, eleg benan nezek ugy ki, de nem tehettem semmit. Az meg, hogy ittam, nem javitott a keresesi hatekonysagomon, magyaran: kurvara nem talaltam azt a szart, pedig nem is olyan kicsi.

Mivel azonban a cider melle meg sor is legurult (egyet egy nemet nyomott a kezembe a parketten), nem igazan erdekelt semmi. Persze Ola erdekelt, idorol idore tancikaltunk is, ha lehet az en mozgasomat tancnak nevezni, de szinte mindenki ra nyomult. Minek tagadjam: nem tetszett a dolog. Ugyanakkor nem tettem semmit ellene, mert milyen alapon, ugye.. De semmi gaz, nem lattam semmi komolyabb veszelyt, nehany fenykepen eleg kihivoan nez, meg bujik a sracokhoz, de azert nem akkora ribanc, hogy emogott legyen valami, ha jol erzekelem. Csak azt remelem, hogy ha velem csinalja, akkor van mogotte valami, muhaha (ez a muhaha is egyre inkabb kozhely).
En szemely szerint ugy ugraltam, mint egy hulyegyerek (gondolom), mindenesetre Imre azt mondta masnap: "Pius jol nyomta", illetve "jol rakeszult erre a bulira".
A zaras utan egyutt mentunk haza. A kijaratnal - ez mar viszont megis csak furcsa! - nem engedtek ki a piat (uvegben volt, nem poharban). Ezen ugy felhaborodtunk Imrevel, hogy amilyen csunya dolgok csak eszunkbe jutottak, mind a biztonsagi orok fejehez vagtuk oket. Karomkodtunk, ahogy a torkunkon kifert, termeszetesen magyarul. Jol is esett; hogy basznad kette. :P

Az uton hazafele szokasos modon - ahogy egyszer Eszter mondta - elojott belolem a szexualis kieleguletlenseg, legalabbis igen nagy kedvvel olelgettem Olat (nem illetlen helyeken), mikozben spanyolul osztottam neki az eszt. Elvegre beszeli e szep nyelvet (hangzasra nem szep, de karakteres, ezt szeretem egy nyelvben). Par mondat utan megkerdezte, beszelhet-e angolul inkabb, ez aranyos volt. Mindenesetre amennyire erzekeltem, nem banta a dolgot. Mas erdekes mar nem nagyon tortent, csak annyi, hogy elmentunk Marekhez (Ola ment a sajat hazaba, persze), es ott nemi eves utan lefekudtunk aludni. En szokas szerint amint leultem a konyhaasztalhoz, elaludtam, de megint csak szokasos modon a kaja elkeszultekor felebredtem es joizuen ettem. Okej, nem emlekszem igazabol, milyen joizuen ettem, de anelkul is el tudom magam kepzelni. Eleve, mindig joizuen eszem.
Lefekudtem sarga esokabatomban, csak a cipot vettem le, errol is keszult szep fenykep reggel. Kilenctol lett volna masnap oram, nyilvan nem sikerult felkelnunk addigra. De a delutan kettokor kezdodo orara azert sikerult beerni (a vonat oda-vissza egy vagyon volt), es az mindenkeppen pozitiv TUNET :), hogy Ola mellemult, es ha nem is sokat, de beszelgettunk. Mondta, hogy felt a hazauton, mert sotet volt. A kovetkezo ilyen alkalommal hazakiserem, az biztos! Adja Isten, hogy ne legyen akkor vele mas, aki ezt megtegye! Amen!

Na, eleg a szofosasbol, most igazan jol kiirtam magamat. A het tobbi napjarol majd maskor, van mit irnom boven. S ez igy jo.

Ezek az idiota Wikipedias linkek meg mar csak a poen kedveert vannak itt, illetve azert, mert egyik kedvenc informacioforrasom (s szalloigem: "majd megnezem a Wikipedian").

Szólj hozzá!

Címkék: wikipedia buli csajok pia

A bejegyzés trackback címe:

https://pius.blog.hu/api/trackback/id/tr1933872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása