HTML

Melyduma keringo

Nyavalygas, amugy, magyarosan. Ekezetek nelkul. Azert, mert nincs a gepemen. Nincs igazi celom a bloggal: nem irok ide minden nap, mint egy valodi naploba, nem szol az egesz semmi konkretrol, egyszeruen ha kedvem szottyan, leirom, amit eppen gondolok. Celtalan ember minden teren celtalan.

Friss topikok

  • baloghkriszta: gratula.... (2008.07.08. 21:37) Sargarepa fozelek
  • olasz peter: Klassz!folytatasa lessz-e? (2007.09.08. 13:40) Erazmusz = Szakacsiskola..?
  • Dr. Stein: Ütköztetni kell a véleményeket a farok másik oldalán álókkal. Csak így lehet objektíven tekinteni ... (2007.05.21. 07:08) velemeny

Linkblog

Buli, seta, hulyeseg

2007.02.12. 02:16 :: Pius

Nos, ezen a heten sem unatkoztam. Volt minden, ami erdekes: buli, sport, varosnezes.

Miutan hazaerkeztem Esztertol Swansea-bol, hetfon, kicsit pihentem. Kedden ugyanis ujabb ejszakazas vart ram, Cardiffban. A lengyel lanyok harangoztak be a dolgot meg az elozo heten, hiszen ok majd' minden heten mennek a Jumping Jacks-be (mult heti vihancolasom helyszinere) - ezuttal azonban mashogy alakult a dolog. En nem tudom, mi tortent, valami virus terjenghetett, mindenesetre szinte mindenki lebetegedett, kohogott, pruszkolt (en nem, nem olyan csaladbol szarmazom). Igy aztan annak ellenere, hogy a maradek egeszseges nonemuk azt mondtak, jonnek, Peter baratommal egy ismeros arcot sem lattunk a helyen.
Dehat ki a francot erdekelte mindez a jo oreg Imperial Vodka utan? Peter vette meg hetfon a Merthyr Tydfil-i Tescoban; s en annak ellenere nem utasitottam vissza, hogy aznap tenyleg nem akartam komolyabban berugni. Foleg azert nem, mert azt vartam, hogy Ola jonni fog es esetleg nem art, ha tudok vele viszonylag normalisan kommunikalni.. De ha mar egyszer kifizettem a felet, akkor iszom is belole!
Amugy nem volt olyan veszes, ugyanis kb. 2 decit fogyasztottunk el belole - ketten. Eleg ego, nem, hogy ket magyar fiatal ennyitol kikeszul..? Jo, melle meg lecsuszott 1.5 liter cider, de akkor is (a haromliteres uveg felet atontottem otthon egy masik uvegbe, elorelato modon). Persze nekem nem kell sok, hogy jol erezzem magam, Peter kicsit jobban birja, igy legalabb tud ram vigyazni.

Mindezt a piat a mar-mar szokasosnak mondhato folyoparton ittuk meg, aztan 9 korul felkerekedtunk (a vodkasuveget becsusztattam a zsebembe, hogy a biztonsagi kocsogok ne lassak meg - sikerult a terv). Mivel allitolag meg nem volt nyitva a hely, elmentunk a kozeli Sparhoz, venni egy szendvicset. En kint megvartam Petert, s hogy ne unatkozzam, ott helyben, a bolt mellett szepen meglocsoltam a falat. Annyit mondok, eleg frekventalt ez a hely.
Aztan leultunk megenni a kajat, s ekkor allitolag minden arra jaronak beszoltam - szerencsere a jozanabb Peter a labamba rugott, mielott ezt egy feka parnak is megtettem volna. Azert ket rendornek allitolag sikerult, de hogy mit mondtam, az orok rejtely marad. Ja igen, ha ez ujdonsag: nekem ezek a bulis emlekek kizarolag masok elmondasai alapjan vannak meg.. Rajuk kell hagyatkoznom, mert az en homalyos kepeim nem sok mindenre jok.

Annyi a lenyeg, hogy a diszkoban ismet felszabadultan, de ezuttal szerencsere a hajgumimat nem elvesztve mozgattam kidolgozottnak nem mondhato testem. S itt jon a meglepetes (mindenkinek az, nekem is): csak a Joisten tudja, hogy, de sikerult osszeszednem egy csajt, aki a fenykepek alapjan egeszen csinos volt. A tancikalas mellett ment a smarolas meg a tapizas is (keszult egy rovid video is, de nem sok minden latszik rajta); azonban nem volt tul hosszu eletu a kapcsolatunk. Az a gyanum, hogy tulsagosan belelendultem a lany tagjainak tanulmanyozasaba (igen tetszett az alakja, mit mondjak), s a csaj lelepett: halvany emlekeim kozt mintha ott lenne a mozdulat, amivel ellok magatol. Szinte meg mernek ra eskudni. Cseles modon bement a vecebe; en ott vartam egy darabig az ajtonal, hatha visszajon, de egy ido utan meguntam, s beletorodtem. Na jo, amugy semmi tragedia, nem vartam semmi komolyabbat, meg ugy reszegen sem.
Ugyhogy utana fogtam, s mas csajokhoz kozelitettem, dehat hasonlokban mar persze nem volt reszem. Meg arra emlekszem, hogy ket lany igen kedvesen nezett, de nem kezdtem ezzel semmit.
Kicsit kesobb meg ket arab akart megverni, valoszinuleg a nekik tetszo arab lanyhoz nem kellett volna odamennem, de vegul is az "okos enged, szamar szenved"-elv alapjan arrebbmentem.

Ami emlitesre melto meg, az a diszkou musora volt; a keddi penzdijas vetelkedo lenyege: ket csaj kiall a szinpadra, s amilyen gyorsan csak tudjak, kicserelik a ruhajukat a masikera. Persze fehernemu marad. Aztan johet a kovetkezo paros. Hat erdekes volt, errol is van szep video. Volt egy-ket csinos paros!

Ami meg Olat illeti, bar nem volt beteg, nem jott, azt irta sms-ben, hogy nem tudott rola, hogy megyunk, legkozelebb szoljunk hamarabb. Azert fura, hogy a tobbi lengyel lannyal nem igazan kommunikalnak. Biztos draga nekik az sms (kb. 10 penny lehet). Na mindegy, ha mar igy alakult.

A vegere marad a legjobb! Legalabbis a legorultebb dolog. Felhivhattuk volna Mareket, hogy legyszi hadd aludjunk mar nalad, de nem akartuk zavarni, foleg, mert vendege volt (egy lengyel lany). Peter ezert azt javasolta, hogy akkor induljunk haza gyalog. Pius meg mikor mond nemet ilyesmire? Foleg reszegen! Ugyhogy amilyen marhak vagyunk, elindultunk a bicikliuton. Nem is tudom, jo dolog-e, hogy tudtam, hol kezdodik.
Mentunk-mendegeltunk, nem is volt rossz, de mivel az volt az ev talan leghidegebb ejszakaja (teljesen derult egbolt, minden kocsi total befagyva), az ido teltevel egyre kellemetlenebb volt. Kozben persze sokat beszelgettunk. Az volt vicces, mikor tobb ora elteltevel felbukkant az ASDA. Bementunk, egyreszt, hogy melegedjunk, meg kezdtunk is megehezni. Rajtunk kivul nem volt a boltban mas, csak a polcokat eppen feltolto nehany fiatal dolgozo. Vettunk 8 db mazsolas zsomlet, de eleg fura ize volt, nem nagyon komaltuk. A boltban enekeltem is, azt, hogy "krajin et da diszkoutejk".
Aztan ismet utnak indultunk, meg jo sok volt hatra. Okosan beosztottuk a zsemleket. A legrosszabb a Caerphilly-i elagazasnal kovetkezett be. Peternek nagyon gyanus volt - joggal - hogy a bicikliut Caerphilly iranyaba (jobbra) megy el, ezert letertunk az utrol, balra, ahol van egy autopalya alatti elagazas. Onnan meg felmentunk az autopalyara (jaj, anyam!). Valoszinuleg abban remenykedhettunk, hogy nincs mar messze, lesz hamarosan valami elegazas vagy ilyesmi - ill. hogy nincs alternativ utvonal..

S en ezt hagytam! Pedig tudataban voltam annak, hogy a 8-as szamu bicikliut Glyntaffban kot ki (szemben Treforesttel), tehat lennie kell automentes utnak hazafele, de csak hagytam magam felrevezetni egy masik ember megerzeseitol... Tobbet ilyet nem csinalok, tanulsagos volt. Ma vilagosban tettem meg ezt az utszakaszt s volt szerencsem(?) latni, hogy nehany tovabbi metert megteve mar lathattuk is volna a tablat Pontypridd fele. Na most mar tokmindegy - vegul is maradando elmeny az autopalya szelen tobb kilometeren at setalni, mikozben jonnek szembe a kocsik szazzal es csak imadkozni tudsz, nehogy kisodrodjon valamelyik a leallosavba..! Ha latott volna Idesanyam, nyomban szivbajt kap.

Vegul is megusztuk a dolgot, jott ugyanis egy leagazas: Treforest Estate. Akkor itt egybol lementunk. Nekem mar igazan elegem volt, szinte egyaltalan nem beszeltem, csak mentem. Mar Taffs Welltol ugy bandukoltunk, hogy en mentem a magam tempojaban, ami meglehetosen gyors, Peter pedig, akinek a labai rovidebbek, folyton lemaradt, ugyhogy idorol idore utanam kellett futnia, hogy ne hagyjam le vegleg. Ez mondjuk eleg mokas volt, de nem lassitottam miatta.

Treforest Estate-nek eloszor megorultunk. Azonban nincs az annyira kozel Treforesthez, mint a neve sugallja. S nem is talaltuk az atvezeto utat. Egy darabig ott kovalyogtunk, majd ugy dontottunk, hogy a fene egye meg, innentol jo lesz a vonat is. A vasutallomas helyet egy kamionostol kerdeztem meg, azok dolgoznak ilyenkor, mas nemigen (bar ez mar olyan het ora fele volt, az autopalyan azert is volt nagy forgalom); egyebkent is, ki a fene lakik egy ipartelepen? Senki.
Szoval vegul megtalaltuk a vasutallomast, ott meg szobroztunk vagy 20 percet, ittam egy korty vodkat az egeszsegemre (ezt vegig igy kellett volna, akkor talan nem kerulgetett volna a fagyhalal), s akkor megjott a megvalto Arriva vonat. En okosan bementem a vecebe, most be is zartam, egy megallonyi idot eltarthat egy pisiles, nem? Peter elorement, hatha nem er oda a kalaj, de megszivta, ez £1.10-be kerult neki. Nem semmi.
En mikor leszalltam (ugyanott, ahol a kaller), valamit mondott nekem az ALKALMAZOTT (nyilvan a veces trukkrol), de en csak szeliden mosolyogtam ra.

Mire agyba kerultem 7:40 volt. 2:45-kor indultunk, szoval majdnem ot oran at fagyoskodtunk, vanszorogtunk. Hat nem trefadolog, de mondom, kalandnak kituno. Beallitottam az ebresztot nyolcra, dehat nyilvan eselyem sem volt, hogy egy ilyen tura utan felkeljek, 20 perc alvas utan. Ugyhogy az aznapi marketing szeminarium igy kimaradt. Legjobban utalt oram, teszem hozza, kar hogy mindig van nevsor. Sebaj, eddig nagyon rendesen jartam.

Igazan maratoni bejegyzes lett ez, de ez van. Ugyse olvassa vegig senki, de nekem jo lesz visszaolvasni majd egyszer.

Szólj hozzá!

Címkék: buli csajok pia tura

A bejegyzés trackback címe:

https://pius.blog.hu/api/trackback/id/tr3735835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása