HTML

Melyduma keringo

Nyavalygas, amugy, magyarosan. Ekezetek nelkul. Azert, mert nincs a gepemen. Nincs igazi celom a bloggal: nem irok ide minden nap, mint egy valodi naploba, nem szol az egesz semmi konkretrol, egyszeruen ha kedvem szottyan, leirom, amit eppen gondolok. Celtalan ember minden teren celtalan.

Friss topikok

  • baloghkriszta: gratula.... (2008.07.08. 21:37) Sargarepa fozelek
  • olasz peter: Klassz!folytatasa lessz-e? (2007.09.08. 13:40) Erazmusz = Szakacsiskola..?
  • Dr. Stein: Ütköztetni kell a véleményeket a farok másik oldalán álókkal. Csak így lehet objektíven tekinteni ... (2007.05.21. 07:08) velemeny

Linkblog

Reszeg blogga

2007.02.27. 19:46 :: Pius

Vajon hany erazmuszos ir blogot? Es hany aradozik arrol, hogy ez elete legeslegnagyobb kalandja? Mert nekem ez egeszen masrol szol - kb. arrol, hogy hogyan epitem le az onbecsulesemet, a magamba vetett hitemet.

Amugy az iment ittam almabort, kedves baratomat. Meg nem vagyok huszonketto, de mar az alko'olizmus jegyei mutatkoznak rajtam? Na igen, nem tagadom, nemikepp az volt az oka, hogy megvettem a haromliteres uveget, hogy az utobbi napok igen szarul teltek.

Az idefele vezeto uton intettem egy gyereknek, o visszaszolt, hogy "alright?". Aztan az uton vegig ezen rohogtem, mert tuti, hogy qvara nem ismerjuk egymast, dehat a szemem is teljesen elromlott, igy aztan azt ismerek fel (tevesen), akit csak akarok.

Aztan beszeltem Idesanyammal, a beszelgetes mondata az volt a reszemrol, hogy "sok penzt lehet itt keresni, de azert nem ez a mennyorszag", ennek orult. Mindenhol jo, de legjobb otthon, kis falumban - mondta.

Meg elotte, otthon eloszor eletemben beleutottem egy tojast a szamba, nyersen. Marmint nemcsak a modorom volt nyers, hanem a tojas is. Raadasul tok buszke voltam magamra, utana. Legalabb nem kellett sutogetni, nem is volt rossz.

Elotte meg a mikrohullamu suTToben melegitettem fel valami skot cuccot: aberdeen beef pie, hat eleg szar volt igy, fagyasztva. Amugy biztos finom, egy frissem levagott ebo:rdi'ni  marhabol elkeszitve a skot felfoldon.  Ismered a repuloekezeteket, komam?

Aztan bejottem ide, egy olyan terembe, ahol legalabb van fajafoksz. Idefele a rohogesen kivul azzal telt a gyorsleptu gyaloglas, hogy magamban enekelgettem: "Fajafoksz - nyafogni fogsz." Dobos leven megnyero ritmusa volt e dalnak.

Holnap, ha minden jol megy, megyunk kirandulni a Brecon Beaconsbe, bar esni fog - most fogom megnezni az emaileket.

Hopp, Ola most hivott, szerencsere ha iszom, modorom egesz kellemes, legalabbis szorakoztato lesz. :P

Szólj hozzá!

Címkék: pia tura

A bejegyzés trackback címe:

https://pius.blog.hu/api/trackback/id/tr8340981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása