HTML

Melyduma keringo

Nyavalygas, amugy, magyarosan. Ekezetek nelkul. Azert, mert nincs a gepemen. Nincs igazi celom a bloggal: nem irok ide minden nap, mint egy valodi naploba, nem szol az egesz semmi konkretrol, egyszeruen ha kedvem szottyan, leirom, amit eppen gondolok. Celtalan ember minden teren celtalan.

Friss topikok

  • baloghkriszta: gratula.... (2008.07.08. 21:37) Sargarepa fozelek
  • olasz peter: Klassz!folytatasa lessz-e? (2007.09.08. 13:40) Erazmusz = Szakacsiskola..?
  • Dr. Stein: Ütköztetni kell a véleményeket a farok másik oldalán álókkal. Csak így lehet objektíven tekinteni ... (2007.05.21. 07:08) velemeny

Linkblog

Vegyes

2007.04.02. 03:06 :: Pius

Szerdan buli volt Łukaszeknal. Kiderult, hogy barbecue party, en meg nem vittem kolbaszt. Ugyhogy nem ettem, csak iszogattam. De hogy ez a Wyborowa (magyarul "kituno", "remek") micsoda vodka! Posenbol (i.e. Poznań) szarmazik, 1823-ban alapitotta Hartwig Kantorowicz a szeszfozdet, ahol fozik. Latszik, hogy akkor Posen Poroszorszag resze volt, legalabbis ez a Hartwig nem valami oslengyel nev, asszem.
A Wikipedia meg azt irja a Wyborowarol, hogy

"After the period of economic transition in the late 1980s and early 90s, the Poznań distillery, like many others in the country, got itself into serious trouble and was close to filing for bankruptcy protection. However, due to the large international popularity of its major product, the plant was bought by the French alcohol producer Pernod Ricard. The new owners have shown great respect towards the long traditions of Wyborowa and have kept the product unchanged."

Na mindegy, mindenesetre gyakorlatilag egesz este Olaval beszelgettem, rajtam kivul magyar nem, csak nehany nemet meg francia volt (s persze egy csomo lengyel). De jo volt, rendesek ezek a langoskepuek.

Csutortokon delutan voltunk a treforesti tapas barban, bar csak este hattol adnak rendes kajat. Egy OSB (=old style bitter) nevu sort ittam, ami walesi; izlett. Itt is vegig Olaval beszelgettem, a valtozatossag kedveert. Kiderult, hogy a lengyeleknel is van locsolkodas, ezt meg is targyaltuk. Az az erdekes, hogy ott a lanyok nem adnak himes tojast a fiuknak cserebe. Nem adnak semmit. Pedig festenek tojast. Fene erti.
Az tetszett, mikor mondta, hogy ott mindenki visz tojast szenteltetni a templomba, husvetvasarnap. Nalunk emman eleg ritka.

Aztan sikeresen befejeztem a financial management dolgozatomat, igy mar csak egyet kell megirnom. Csutortokrol pentekre virradora irtam, egy percet sem aludtam, de a lenyeg, hogy megvan. Meg aznap este elmentunk Peterrel Cardiffba, Marekhoz. Beugrottunk a Lidlbe, hogy vegyunk egy kis piat. Mondjuk igencsak felreneztuk az arakat, ugyhogy vissza kellett mennem a penztartol a polcokhoz (ketszer!), vegul dragabban vettunk gyengebb dolgot, de nem gaz. Na, es ezutan jott a meglepetes, ugyanis Peterhez odamentek nyolc szelet marhahussal, ami nem is aznap, hanem csak szombaton jart le, hogy kell-e. Hat, hogy a viharba ne?! Ugyhogy aznap este beefsteaket ettunk. Mondjuk szerintem kicsit tulsutotte Peter, hiaba mondtam, hogy ne tegye, dehat jol atsutve biztos nem lett bajunk. Biztos, ami biztos.
Elotte meg Mareknal dumaltunk, jott Asia meg Kamil, kicsit borozgattunk, en meg picit szunyokaltam, hisz elozo ejszaka nem aludtam. Kesobb felkerekedtunk, talalkoztunk par evfolyamtarsunkkal, de faradt voltam es csak a husra tudtam gondolni. De szerencsere viszonylag hamar sort keritettunk a sutesre is. Persze Ola nem jott este, mert ejfelig dolgozott es egesz hetvegen be volt osztva.

Szombaton kicsit setafikaltunk Cardiffban, ti. meg akartuk nezni a tengert, de nem a Cardiff Bay-ben, hanem ugy rendesen. Persze nem sikerult - mindenhol csak dokkok, kerites, megkozelithetetlen a tengerpart. Persze mar Swansea-ban s mellette volt mar alkemam latni a tengert tobbszor is. Es nagyon ugy nez ki, hogy ujbol mennem kell, mert a Pgt-konyv szkenneleset elszurtam, anelkul meg nem tudom megirni a hazidolgozatot. Eszternel meg ott van a konyv, s ez egyuttal jo alkalom is, hogy meglatogassam.

Vasarnap reggel jo koran folkeltunk, hogy megnezzuk a vizilabdadontot, dehat nagyon rossz volt. Bosszanto. Neten neztuk, gyenge minosegben, de nem ez volt a baj. Hogy a spanyolok jobban orulhettek, az biztos.
Utana megterveztuk a skot ut reszleteit, most mar csak egy-ket aprosag maradt a keszulodesbol (pl. a pakolas, ami azert nem kis munka).

A Somerfieldben vettem egy rakas kajat, ugy le voltak arazva (pl. 40 deka daralt sertes £0.40), szerintem indulasig mar nem is veszek szinte semmit, hadd fogyjon el addig minden. Majd jol kikapcsolom a hutot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pius.blog.hu/api/trackback/id/tr6353481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása